11 maart 2019: Ledenvergadering

Ledenvergadering B-O-R-R-E-L op 11 maart

De 1e ledenvergadering van 11 maart wordt definitief voorafgegaan door spreker Chantal van den Berg. Zoals jullie hebben kunnen lezen zijn wij genoodzaakt geweest om de locatie te veranderen. Op 11 maart is iedereenvan harte welkom om 17.30 uur bij Quatre Brasin Best. We ontvangen jullie dan met soep en broodjes.

Na een inspirerendepeptalk door Chantal, willen wij graag met jullie aan de slag gaan met een aantal belangrijke onderwerpen op de agenda. Waaronder onze visie op zorg en samenwerking in de regio, onze toegevoegde waarde voor elkaar door middel van de coöperatie, en de kansen en bedreigingen van de veranderingen in de GGZ en de Zorgstraat in de komende jaren. De definitieve agenda ontvangen jullie eind februari in jullie e-mail.

Jullie inbreng is van groot belang voor het bestuur, maar ook voor jezelf en/of je praktijk. We ronden rond 20.00 uur af met een informele borrel met hapjes. Nog niet aangemeld? Dat kan nog steeds via secretariaat@PsyZorgZOBrabant.nl.